قوانین درج آگهی
  • درج هرگونه لینک و آی دی شبکه های اجتماعی در تصویر آگهی مجاز نمی باشد.
  • به عنوان تصویر اصلی آگهی شما تنها مجاز به درج تصویر واقـعی کالای خود می باشید.
  • عکس آگهی محصولات نباید دارای نوشته با فونت درشت یا رنگی باشد که تصویر آگهی را غیرقابل مشاهده کند.
  • تصاویر درج شده در آگهی باید مربوط به کالا یا خدمات ارائه شده باشند.
  • عنوان آگهی : کادر اول با نام « چه چیزی برای فروش دارید؟ » یا همان عنوان آگهی می باشد. در این قسمت می بایست خلاصه ای شامل نام و خصوصیات کلیدی و مهم کالا یا خدمات (بیشتر از 10 حرف) باشد تا آگهی سریع‌تر و راحت‌تر در جستجوها یافت شود .
  • از درج آی دی و لینک اینستاگرام یا تلگرام یا سایر شبکه های اجتماعی در شرح آگهی اجتناب کنید.
  • حتوای آگهی باید با املای صحیح و بدون اشتباه تایپی درج شود.