راهنمای درج آگهی

راهنمای درج آگهی برای اینکه آگهی‌های شما در سایت مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گیرد و از این طریق بتوانید مشتریان و مخاطبین واقعی خود را پیدا کنید، تجربه‌های درج آگهی در سایت مت ساخت به صورت خلاصه و قابل استفاده گردآوری شده است. امیدواریم برای شما راهنمای خوبی باشد.

  • عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید

    از عنواینی استفاده کنید که اطلاعات نسبتا کاملی در اختیار بیننده قرار می‌دهد و مخاطب برای کسب اطلاعات دقیقتر روی آن کلیک می‌کند. بنابراین توصیه اصلی اینست که از عناوین شعارگونه و یا نامشخص خودداری فرمایید.

  • آگهی ویژه

    با توجه به اینکه درج آگهی در مت ساخت رایگان می باشد، اکثر بازدیدکنندگان اعتماد بیشتری به آگهی‌های ویژه می کنند. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است. علاوه بر این موضوع، آگهی‌های ویژه همانطور که در بخش مربوطه توضیح داده شده است، در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.

  • متن آگهی

    قبل از ثبت آگهی خود در سایت، یک بار آن را با صدای بلند برای خود و اطرافیانتان بخوانید. توجه کنید که شما به عنوان بازدید کننده، و مشتری آیا همه اطلاعات مفید را بصورت خلاصه و دقیق دریافت کرده‌اید؟ سئوالات زیر را از خود بپرسید و پس از آنکه پاسخ را راضی کننده یافتید، آگهی خود را درج کنید. - آیا خواندن آگهی روان و ساده است؟ از جملات طولانی و نامفهوم پرهیز کنید. اطلاعات را به صورت جمله به جمله و با ترتیب مشخص ارائه کنید. از ارائه جملات کلیشه‌ای خودداری کرده و ارزشی که مشتری از ارتباط و استفاده از خدمات شما میبرد را ذکر کنید. به بیان دیگر عناصر اصلی که موجب تفاوت عرضه خدمات و یا کالای شما با دیگران می‌شود و برای مشتری ارزش دارد را به صورت واقعی و خلاصه بیان کنید.

  • درج عکس

    - یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند
    - تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید
    - از یک تصویر نمی‌توانید برای 2 آگهی استفاده کنید